Loading ...
close

بازآفرینی کیف های برند louis Vuitton

logo


بازآفرینی کیف های برند louis Vuitton

 

برند لوکس و مشهور louis Vuitton در سال ۲۰۱۳ کیف های دستی زنانه به نام Capucines را ارائه کرد که درواقع این نام برگرفته از خیابان  Rue des Neuves-Capucines در پاریس است، جایی که اولین فروشگاه این برند در سال ۱۸۵۴ افتتاح شده بود.

این کیف پس از طراحی و فروش، طرفداران بسیاری پیدا کرد و به یک کلاسیک تبدیل شد. «تبدیل شدن به کلاسیک» در مد و استایل به معنی ماندگاری طرح و قطعه در دنیای شیک پوشان و نشان دهنده‌ی جایگاه افراد است.

طرح متمایز این کیف‌ها باعث شد تا مدیران برند به ایده‌ی ارائه‌ی آن در شکل‌ها و طرح های متنوع برسند. بنابراین آن‌ها از طراحان معاصر و متفاوتی در سراسر جهان خواستند تا آن‌ها را با استایل و روش خود تزئین کنند.

این برند در سال ۲۰۱۹ از ۶ هنرمند متفاوت به نام‌های Sam Falls، Urs Fischer، Nicholas Hlobo،Alex Israel،  Tschabalala Self،Jonas Wood خواست تا طراحی روی این کیف را در پروژه و مجموعه‌ای به نام Artycapucines Collection بازآفرینی کنند. امسال نیز از ۶ هنرمند معاصر و بین المللی این کیف را مانند بوم نقاشی درنظر بگیرند و آن را بازآفرینی کردند. قطعات ارائه شده توسط این هنرمندان به صورت limited edition یا مجموعه‌ی محدود با قطعات خاص و غیرقابل تکرار، به فروش می‌رسد.

سایت رسمی برند شرحی از هنرمندان و نحوه‌ی کار آنان ارائه کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

هنرمند Beatriz Milhazes

هنرمند برزیلی با نقاشی های رنگارنگ و هیپنوتیزم کننده که برگرفته از هنر محبوب کشورش است، این کیف را بازآفرینی کرد. او اشکال هندسی را با یک طرح جدید تلفیق کرد و در نهایت با مهارت و تکنیک خلاقانه طرح جدید را به صورت ۳ بعدی روی کیف نقاشی و کلاژ (به معنی استفاده از مواد متفاوتی چون چرم و تزئینات بر روی اثر) ارائه کرد. او طرحی با رنگ‌ها و بافت های متفاوت به همراه ۱۸ نوع چرم منحصربفرد، ورق طلا و علامت صلح که با یک ژل خاص کشیده شده بود را روی کیف پیاده سازی کرد.

 

 

 

هنرمند lui wei

این هنرمند با علاقه‌اش نسبت به اشکال هندسی و معماری کیف را بارآفرینی کرد. منبع الهام او کاری بود که در نمایشگاه دو سالانه‌ی ونیز سال ۲۰۱۹ به نام Microworld در ابعاد بزرگ ارائه کرده بود.

او برای طراحی این کیف‌ها از چرم های نقره‌ای پر رنگ و کمرنگ استفاده کرده و با استفاده از وسایل حرارتی به دقت قطعات را برش داده بود. او این قطعات را به صورت مارپیچ و درهم با استفاده از میخ های کروی روی کیف نصب کرد. سپس او علامت برند که به شکل LV لبه‌ی کیف نصب شده بود را با پارچه‌ی چرم مشکی رنگ پر کرد. او در نهایت دسته‌ی کیف را با اشکال کروی تزئین کرد.

 

 

 

هنرمند henry taylor

این هنرمند کالیفرنیایی پرتره‌ی دوست نزدیکش Noah Davis را که نقاش و هنرمند آمریکایی است با کمک چاپ لیزری و تکنیک های سنتی روی چرم پیاده سازی کرد. او با استفاده از ضربات قلمو و رنگ و آزمایش های بیشمار برای نقاشی روی چرم در نهایت یک کیف با نقاشی واقع‌گرایانه و خاص ارائه داد. او نام این قطعه را «یک استاد جوان» گذاشت.

 

 

 

هنرمند Jean-Michel Othoniel

او این کار را همانند بازآفرینی کوتوق یک کیف تابستانی توصیف کرد. یک شی لذت‌بخش به همراه حس شاعرانه. دسته‌ی این کیف با استفاده از گلوله های رزینی تزئین شده بودند و برگرفته از اثر معروف این هنرمند به نام Le Kiosque des Noctambules بود که در ابعاد بزرگ در ورودی ایستگاه متروی Palais Royal پاریس نصب شده بود.

بدنه‌ی این کیف با استفاده از گیاه raffia که به صورت دستی به هم بافته شده بودند، پوشیده شده بود. برای لبه‌ی این کیف از پارچه‌ی ابریشم که به صورت دستی به صورت نهایی درآمده بودند استفاده شده بود. در نهایت اثر هنری او با سه کره‌ در سایز های متفاوت که به دسته آویزان شده بودند، تکمیل شده بود.

 

 

 

هنرمند Josh Smith

این هنرمند نیویورکی با الهام از دو نقاشی که به سبک اکسپرسیونیستی (نوعی سبک هنری و نقاشی که با ضربات متفاوت قلمو و مقدار زیادی رنگ خلق می‌شود) کشیده بود، طراحی این کیف را انجام داد.

او برای طراحی بیرونی کیف از حروف نام خودش که در نقاشی کشیده بود استفاده کرد. او برای ایجاد حس سه بعدی بودن به جای رنگ و قلمو از دوخت با نخ های روشن استفاده کرده بود. سپس روی دوخت و طرح بار دیگر به دقت چاپ صورت گرفت. او طرح دیگری را برای داخل کیف انتخاب کرده بود که به صورت چاپ روی پارچه انجام شده بود. او در نهایت حاشیه‌ی این کیف را برای زیبایی بیشتر سفید و خالی گذاشت.

 

 

 

هنرمند Zhao Zhao

این هنرمند چینی زیبایی و شکوه را با استفاده از ۳۰۰ قطعه‌ی متفاوت که با استفاده از لیزر برش داده شده بودند و به یکدیگر ترکیب و دوخته شده بودند، خلق کرده بود.

او با استفاده از مهارت های اختصاصی چون تکنیک چاپ silkscreen ( در این تکنیک پارچه مملو از رنگ می‌شود و به عبارتی رنگ به خورد پارچه می‌رود) و تزئینات ۳بعدی که با استفاده از ۵ چرم متفاوت در ۳۰۰ قطعه تهیه شده بودند، اثر هنری خود را ارائه داد. در نهایت این تزئینات سرتاسر کیف را پوشاندند و یک اثر هنری بی‌نقص را به وجود آوردند.

 


ثبت نظر

 

 

شبکه های اجتماعی
 

        کانال اطلاع رسانی کلاس ها             کانال تلگرام

 

      اینستاگرام      توییتر        

 

      آپارات

 

 

 

 

 

       مدرسه مد و طراحی لباس دوختن

برگزار کننده دوره‌های آموزشی خلاق، به روز و باکیفیت

 

 

ما را بیابید

 

 

 

تلفن : 02188931318

 

   ایمیل ما : info@dokhtan.ir 


 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد