Loading ...
close

کارهایی که طراحان انجام نمیدهند

logo


کارهایی که طراحان انجام نمیدهند

 

کارهایی که طراحان لباس برای داشتن یک برند موفق انجام نمی‌دهند

اداره و رشد یک برند مد کار ساده‌ای نیست. به طور کلی چالش های مرتبط با کارآفرینی را تحمل می کنید و سپس با چالش هایی روبرو می‌شوید که فقط صنعت مد آن‌ها را دارد. مثل: زمان کم برای طراحی و تولید لباس‌ها، مواجهه با محدودیت مالی، اشباع بازار از محصولات و...
در طول سال‌ها برند های مد در حال ظهور و مستقل استراتژی‌ها و برنامه هایی را در پیش گرفتند که باعث موفقیت یا شکست آن‌ها شده است.دصرف نظر از اینکه موفقیت را چگونه تعریف می کنید، مواردی وجود دارد که اگر علاقه‌مند هستید به اهداف و موفقیت برند خود برسید نباید آن‌ها را انجام دهید.

 

من همه‌چیز را می‌دانم

اگر چیزی وجود دارد که باعث می شود کسب و کار شما از بین برود، این باور است که شما همیشه بهتر می‌دانید. همیشه مواردی وجود دارد که شما باید به غریزه خود اعتماد کرده و بر اساس آنچه از کسب و کار، مشتری و صنعت خود می‌دانید حرکت کنید. اما موفق ترین طراحان لباس کسانی هستند که می فهمند در بیشتر مواقع افرادی وجود دارند که بیشتر از آنان درباره‌ی موضوعات محتلف می‌دانند. به آنها گوش دهید، با آنها دوست شوید و از آنها بیاموزید. اینگونه افراد تیم شما دائماً در حال یافتن راه هایی برای گسترش دانش و مهارت های خود و رشد برند خواهند بود.

 

برند من همان چیزی است که می‌گویم

نام تجاری شما با نحوه درک دیگران تعریف می شود. شما ممکن است ارزشهای تجاری، خط مشی و استراتژی های بازاریابی متفاوتی برای تجارت خود داشته باشید، اما در نهایت نحوه‌ی مشاهده و تفکر دیگران از برند شما شکل حقیقی آن است. موفق ترین طراحان به آنچه دیگران در مورد برند خود می‌گویند توجه دارند. آنها اغلب با مشتریان خود صحبت می کنند، از آنها یاد می گیرند و در صورت لزوم تنظیمات و تغییرات تجاری را انجام می دهند.

 

مدیریت مالی اهمیتی ندارد

این یک مورد بزرگ برای طراحان مد است. بسیاری از طراحان سابقه‌ی رسیدگی به امور مالی ندارند و بسیاری از آنها حتی تلاشی نمی‌کنند آن را یاد بگیرند. اگرچه درست نیست که انرژی زیادی را برای چیزهایی که در آنها مهارت ندارید صرف کنید، اما موفق ترین طراحان درک درستی از مبانی مالی دارند، بودجه و منابعی را برای تامین برند خود ایجاد می‌کنند یا بدست می‌آورند، به آنها پایبند هستند و از سواد مالی برای تصمیم گیری و پیشبرد تجارت خود استفاده می کنند.

 

بازاریابی همان شبکه های اجتماعی است

رسانه های اجتماعی به دلیل اینکه کار با آنان را بلد هستید، مهم نیستند. اما آنچه برند های موفق درک می‌کنند این است که بازاریابی در تجارت مد فراتر از ارسال پست در شبکه های اجتماعی است. برای یک بازاریابی موفق باید استراتژس های صحیحی داشت و خارج از شبکه های اجتماعی،‌ بر روی خط مشی های برند و اهداف و ارزش های آن تاکید کرد.

 

برای فروش پای تلفن استرس داشتن

این یک مورد بزرگ است. به هر دلیلی بسیاری از طراحان برای فروش محصولات خود پای تلفن عصبی می‌شوند. شاید این چیزی است که انجامش برای شما آسان نیست و ترجیح می دهید صرفا کار را طراحی کنید اما طراحان موفق وقت خود را صرف ایجاد برنامه های فروش برای محصولات خود می کنند. آنها با یک وب سایت حرفه ای، کاتالوگ با عکس های حرفه‌ای، نوشتن اطلاعات کامل و توضیحات صحیح به خریداران و مصرف کنندگان برای انتقال درک درستی از محصولاتی که قصد فروش آن‌ها را دارند، آماده می‌شوند. آنها به عقب ایستادن اعتقادی ندارند و مطمئناً اجازه نمی‌دهند استرس آن‌ها را از فروش پای تلفن و یا قدم زدن در فروشگاه هایی که می خواهند لباس هایشان را به آنان بفروشند، متوقف کنند.
 

فقط موفقیت خواستن

درک مبهم آنچه شما برای تجارت و برند مد خود می‌خواهید باعث عدم موفقیت شما می‌شود. موفقیت یک امر نسبی است در هر برندی راه متفاوتی دارد. موفق ترین طراحان معنی موفقیت را از تجربه های خود تعریف کردند اما برای موفقیت در هر زمان نیاز به تجربه‌ی اتفاقات متفاوتی است که با ریسک پذیری، دانش، مهارت و سخت کوشی بدست می‌آید. برای رسیدن به موفقیت ابتدا باید درک درستی از برند خود و اهداف آن داشته باشید.

 

وقت کمی برای انجام کار های زیاد گذاشتن

هیچ کس نمی‌گوید که لیستی پایان ناپذیر از کارهایی که باید روزانه برای موفقیت کسب و کارتان انجام شود وجود ندارد. این لیست می تواند همه گیر و طاقت فرسا باشد. موفق ترین طراحان می‌دانند که لیست وظایف هرگز از بین نخواهد رفت اما وظیفه آنها این است که روی مواردی که بیشترین اهمیت را برای رشد دارند، تمرکز کنند. به جای تلاش برای انجام همه کارها چند کار را انتخاب کنید و آنها را به خوبی انجام دهید.

 

تنهایی می توانم

مطمئن باشید که نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. برای رسیدن به اهداف برند و موفقیت در این زمینه به پشتیبانی، راهنمایی، آموزش و کمک نیاز دارید. و موفق ترین برندها این موضوع را تشخیص می دهند و از درخواست آنچه می خواهند نمی ترسند. به یاد داشته باشید که یکی از دلایل موفقیت بهترین برند های دنیا همکاری با تیمی حرفه‌ای است که همانند خانواده همدیگر را حمایت می‌کنند و برای رسیدن به موفقیت فداکاری های بسیاری را انجام می‌دهند.

 

تجارت تنها سرگرمی است

بسیار آسان است که به خود بگوییم ما تجارت داریم فقط به این دلیل که محصول تولید می کنیم و وب سایت داریم، اما همیشه اینطور نیست. یک تجارت به برنامه ریزی‌، تعیین هدف‌، درآمدزایی و پیگیری نیاز دارد. موفق ترین طراحان می‌دانند علاقه به طراحی به معنی موفقیت در مدیریت و بحث های بیزینسی و تجارت نیست.

 

تمام وقت خود را در استودیو یا دفتر سپری کنید.

طراحی، الگو سازی، خیاطی، پاسخ به ایمیل، به روزرسانی شبکه های اجتماعی، بسته بندی و ... کارهای زیادی در استودیو و دفتر وجود دارد که فکر ترک آن حتی برای مدتی دور از ذهن است. مسئله در همچین شرایطی دور بودن از مردم است و باعث می‌شود شما ارتباطات خود را گسترش ندهید و با کسانی که در انجمن خود هستند آشنا نخواهید شد. موفق ترین طراحان می دانند که بستن کامپیوتر و بیرون رفتن از آنجا برای صحبت با مردم و تیم باید در اولویت باشد.

 

قوانین خاصی برای رسیدن به موفقت وجود دارد

برای مدت طولانی داشتن یک تجارت مد به معنای پیروی از یک مسیر خاص و انجام کارهایی بود که "قرار است" انجام شود. موفق ترین برندهای مد می‌دانند که مجبور نیستند طبق قوانین بازی کنند. آنها مرزها را جابجا می‌کنند، کارها را متفاوت انجام می دهند و ارزش خود را با توجه به قوانین قدیمی نمی‌سنجند.
 

 


ثبت نظر

 

 

شبکه های اجتماعی
 

        کانال اطلاع رسانی کلاس ها             کانال تلگرام

 

      اینستاگرام      توییتر        

 

      آپارات

 

 

 

 

 

       مدرسه مد و طراحی لباس دوختن

برگزار کننده دوره‌های آموزشی خلاق، به روز و باکیفیت

 

 

ما را بیابید

 

 

 

تلفن : 02188931318

 

   ایمیل ما : info@dokhtan.ir 


 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد